بروز کردن لیست اجاره ماشین عروس رنیکارنت
نوشته شده توسط : سفرآلامو

ما امروز شاهد سبک های سبز این آینده هستیم که کارگزاران سیارکار و اجاره ماشین عروس  شرکت های بزرگ اجاره خودرویی که دارای بخش عمده ای از بازار فروش خودرو هستند و این تکنولوژی ها را به طور اتوماتیک به روند اجاره سنتی خودرو متصل می کنند.

این فرآیند توسط تولید کنندگان خودرو شروع به کار می کند، که اکنون سیستم های رنیکا را به عنوان گزینه های کارخانه ای ارائه می دهند و خدمات خود را با استفاده از مارک های اتومبیل ارائه می دهند. آئودی حتی یک برنامه ایجاد کرده که به چهار نفر اجازه می دهد یک آئودی را برای دو سال به اشتراک بگذارد. شرکت های مخابراتی به این قانون دست زده اند.رنیکارنت “طراحی شده است تا شرکت های اجاره ای  اجاره ماشین را قادر سازد تا مشتریان خود را با یک تجربه پیشرفته اجاره بدون همکاری با یک شرکت در محل ارائه دهند.”

شرکتهای کوچک اجاره ای که به دنبال ورود به جهان از اجاره ماشین خودنمائی هستند، بحرانی است که ارائه دهنده نرم افزار اجاره اتومبیل وارد بازار شده است که یک راه حل را برای اتوماسیون و مدیریت ناوگان متمرکز در کنار ناوگان اجاره اتومبیل رنت ماشین  سنتی وارد می کند. به دنبال دیگران باشید.

انتقال بدون سکته وارد نمی شود. جنبه های این مدل کسب و کار که برای اجاره سنتی اتومبیل ها غیرقانونی است، از قبیل یک شبکه رزرو، خدمات تعمیر و نگهداری وسیله نقلیه، الزامات تکنولوژی و موارد دیگر. و هنوز شمارنده ی اجاره ی خود را رایت نکنید. اما شما باید تکامل را درک کنید و در برخی از موارد به اتوبوس بپردازید. اگر شما آن را انجام نمی دهید، شخص دیگری خواهد شد.

در نگاه به اشتراک گذاری خودرو و اجاره سنتی اتومبیل، خطوط شروع به تار شدن اجاره خودرو  به نقطه ای می کنند که در ۲۰ سال ممکن است تمایز کمی وجود داشته باشد. همانطور که به اشتراک گذاری ماشین دور از رنیکارنت اول شهری به جریان اصلی، اجاره ماشین سنتی حرکت می کند به آینده فناوری فعال، در مورد تقاضا است.





:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: